تفاوت بین طراحی سایت وردپرس و مالک چیست؟

طراحی سایت با خدمات و پشتیبانی

تفاوت بین طراحی سایت وردپرس و مالک چیست؟

طراحی سایت در مشهد بسیاری از کسانی که می خواهند یک وب سایت راه اندازی کنند نمی توانند تفاوت بین طراحی وب سایت وردپرسی و اختصاصی بودن را درک کنند و ممکن است در طول مسیر با ایده ها یا پیشنهادات اشتباهی مواجه شوند. آشنایی افراد با انواع نرم افزارهای طراحی وب سایت، مانند سیستم های مدیریت محتوا (CMS) یا سایر پلتفرم های طراحی وب سایت، می تواند به افراد در تصمیم گیری صحیح کمک کند.
برخی از افراد هستند که از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس خوششان نمی آید و ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگر طراحی سایت مانند asp.net یا چیزها و غیره استفاده کنند. برخی از افراد هستند که این سیستم ها را به طور کلی رد می کنند و ترجیح می دهند وب سایت رمزگذاری شده خود را داشته باشند.
در این مقاله در مورد این موضوع بسیار صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم با بررسی دقیق مزایا و معایب آنها به شما در انتخاب مسیر صحیح کمک کنیم.
با وجود تمامی امکانات و امکانات منحصربفرد موجود در وردپرس، اکثر افرادی که قصد دارند یک وب سایت برای کسب و کار خود بسازند، احساس می کنند که باید وب سایت را با روش کدنویسی منحصر به فرد خود طراحی کنند. یا احساس می کنند که از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، ممکن است سیستم مناسبی برای آنها نباشد.
این افراد احساس می کنند که یک سایت خوب و قدرتمند باید برنامه نویسی خاصی برای آنها داشته باشد. اگر طراحی یک وب سایت اختصاصی، همانطور که آنها معتقدند، زمان بر است و نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.
بیش از هر چیز، طراحی یک وب سایت اختصاصی نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای کسب و کار دارد و نتیجه آن تجزیه و تحلیل می تواند تعیین کند که آیا طراحی وب سایت اختصاصی برای یک کسب و کار مناسب است یا می توان طراحی وب سایت وردپرسی را انجام داد. پاسخگوی نیازها باشید.
تفاوت بین وردپرس و وب سایت اختصاصی چیست؟
برای درک تفاوت بین وردپرس و سایت اختصاصی، لازم است هر کدام را به درستی تعریف کنید. پس از توضیح معنای هر عنوان، به ویژگی ها و نقاط قوت هر عنوان پی خواهیم برد.
وب سایت اختصاصی چیست؟
سایت سفارشی سایتی است که توسط یک توسعه دهنده یا شرکت به طور خاص برای یک مشتری طراحی شده است. این سایت خاص از زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و غیره استفاده می کند. می توان با استفاده از زبان هایی مانند
سایت اختصاصی با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی شده است و کد سایت فقط در اختیار شخص یا شرکت سازنده آن می باشد. علاوه بر این، ساختار سایت از ابتدا تا انتها، از کدها گرفته تا گرافیک و فرمت، منحصر به فرد است و برای یک مشتری خاص طراحی شده است.
مزایای یک وب سایت اختصاصی
- امکان افزودن امکانات ویژه
- سفارشی سازی گسترده
- گرافیک منحصر به فرد
- سرعت بالا
معایب یک سایت خاص
1- هزینه طراحی بالا
2- زمان زیاد
3- هزینه بالای پشتیبانی
4- چه تضمینی وجود دارد که سایت اختصاصی ایجاد شده توسط تیم بتواند از نظر سئو با وردپرس رقابت کند؟
5- آیا شرکتی که مدعی سایت اختصاصی است، توانایی بهبود، ارتقا و گسترش امکانات سایت را در حد نیاز دارد؟
مزایای طراحی سایت با وردپرس
- سرعت طراحی سایت بالا
سازگاری با موتورهای جستجو
- فرمت ها و گرافیک های متعدد
- عرض و قابلیت استفاده
- کم هزینه
- آسان برای استفاده
- امنیت بالا
نتایج
طراحی سایت با وردپرس یا طراحی وب سایت اختصاصی دارای مزایا و معایب است. انتخاب بین CMS آماده و اختصاصی بستگی به نوع کسب و کار شما دارد، بنابراین قبل از شروع طراحی وب سایت، نیازهای فعلی و آینده خود را بسنجید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
مسلماً مهمترین تفاوت بین طراحی وب سایت وردپرس و اختصاصی در نیازهایی است که آنها ارائه می دهند. اگر ایده ها و نیازهای خاصی دارید که در وردپرس ارائه نمی شود و زمان و هزینه لازم را دارید، بهتر است یک وب سایت اختصاصی طراحی کنید، در غیر این صورت وردپرس انتخاب درست شماست. گزینه ای با سرعت و امنیت بالا که منجر به هزینه کم می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.