آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی سایت با خدمات و پشتیبانی

اهمیت سئو در طراحی سایت

در این قسمت در مورد اهمیت سئو در طراحی سایت صحبت خواهیم کرد. به عبارت دیگر، برای بهینه سازی سئوی طراحی سایت در مشهد وب سایت و رتبه بندی آن در بالای گوگل و سایر موتورهای جستجو، باید بدانیم طراحی بهینه وب سایت چه تاثیری بر سئوی شما دارد.
اول از همه، سئو به چه معناست؟ اطمینان از دسترسی آسان و سریع به وب سایت، به طوری که ساختار وب سایت برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست. از یک طرف به معنای طراحی وب سایت به گونه ای است که برای کاربران جالب باشد.
هر آنچه که باید در مورد نقش سئو در وب سایت خود بدانید.
بازدیدکنندگان را عاشق وب سایت خود کنید: همه چیز در مورد عناصر طراحی است که باید در نظر داشته باشید. متن خوانا، روانشناسی رنگ ها، استفاده از نوارهای کناری و منو در وب سایت شما از جمله عواملی هستند که باعث جذب بازدیدکنندگان و صرف زمان بیشتر در وب سایت شما می شوند. این امر موقعیت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد.
بهترین مسیر ورود را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید: راه‌های آسانی برای راهنمایی بازدیدکنندگان و پیش‌بینی سرعت اتصال آنها به اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. به عنوان مثال، برای دکمه های اصلی شما مانند منوها، لوگوی شما باید به راحتی و بدون تلاش زیاد قابل مشاهده باشد.
لینک های داخلی وب سایت خود را فراموش نکنید: این لینک های به ظاهر بی فایده بهترین دوستان شما هستند. هر چه بازدیدکننده زمان بیشتری را صرف کلیک کردن و پریدن از یک لینک به لینک دیگر کند، کاربران موتورهای جستجو راحت‌تر می‌توانند سایت شما را رتبه‌بندی کنند. در این صورت تعداد بیشتری از صفحات شما باز می شود.
کسب و کار خود را در نقشه جستجوی محلی گوگل ثبت کنید: گوگل تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد که تقریباً 88٪ از کل جستجوهای تلفن همراه را تشکیل می دهد. جستجوهای محلی گوگل نیز 76 درصد از افرادی را که در طول روز از فروشگاه های محلی بازدید می کنند مستقیماً به فروش تبدیل می کند.
از سرصفحه ها و پاورقی ها در مکان های مناسب استفاده کنید: اگر بازدیدکنندگان نتوانند منوی سایت شما را به دلیل عکس بزرگ یا متن طولانی در صفحه پیدا کنند، انگیزه خود را برای جستجوی بیشتر از دست خواهند داد. صفحه طراحی را ترک کنید. این امر باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان موتور جستجو می شود. برای جلوگیری از این امر، می توانید منوی صفحه را در قسمت سرصفحه و پاورقی قرار دهید.
تولید محتوا برای سایت را جدی بگیرید: برای سفارش محتوا و متن توضیحات محصول و مقاله می توانید از فریلنسرهایی که در تولید محتوا تخصص دارند استفاده کنید. همچنین اگر محتوای شما به صورت متنی نیست، می توانید به راحتی با سفارش مقالات برای تایپ و استخدام تایپیست آزاد، محتوای خود را در قالب قابل ارائه در وب سایت تحویل دهید.
و اینگونه است که کسب و کار آنلاین شما در موتورهای جستجو محبوب و شناخته شده خواهد شد.
نتیجه
اگر از شما بپرسند که کار یک روزه در دنیای طراحان وب چگونه آغاز می شود و ادامه می یابد، پاسخ شما چیست؟ ممکن است این یک سوال کلیشه ای یا پیش پا افتاده به نظر برسد، اما برای توسعه و تقویت مهارت های طراحی وب سایت خود، باید شروع کنید.
شاید مهم ترین مرحله روز توسعه دهندگان وب، کار با کابل ها باشد. با کمک یک فریم ورک یا فریم ورک، تمامی ساختارها و عناصر مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت طبقه بندی می شوند. Wireframe یک ترسیم خط ساده است که طرح بندی اشیا و ساختارها را برای محتوای یک صفحه وب ارائه می دهد. در واقع چگونه تمام عناصری را که مشتری برای طراحی سایت خود نیاز دارد قرار دهد. در مراحل پایانی کار به سمت نرم افزار فتوشاپ یا طراحی گرافیک می رود تا ایده هایش را محقق کند.

پایتون چیست؟ چگونه در طراحی وب اعمال می شود؟

زبان های برنامه نویسی و کدهای مختلفی طراحی سایت در مشهد وجود دارد که در مورد برتری هر یک نسبت به دیگران بحث می کنند. معرفی و انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی کار سختی است و نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد. اما در این مقاله قصد داریم یکی از موثرترین و ساده ترین زبان های برنامه نویسی دنیا به نام پایتون را معرفی کنیم. بنابراین مقاله خود را با بررسی تاریخچه زبان برنامه نویسی پایتون و توضیح مزایا و معایب آن آغاز می کنیم. پایتون چیست؟ و اینکه چه مزیت هایی نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی دارد، از جمله موضوعاتی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است. زبان پایتون در اصل ادامه پروژه شکست خورده زبان ABC بود. موسسه تحقیقات علوم و ریاضیات در آمستردام هلند (CWI) سعی کرد زبان جدیدی به نام ABC طراحی کند. این زبان ساده تر و موثرتر از زبان های دیگر است.
در اواخر دهه هشتاد، تیم طراحی این موسسه به سراغ Guido van Rossum رفتند تا او را در ایجاد چنین زبانی یاری دهند. اما تلاش مستمر خیدو و تیم طراحی این موسسه به ثمر ننشست و پروژه طراحی زبان ABC با شکست مواجه شد.
اما هیدو تنها عضو تیم بود که تسلیم نشد و متوقف نشد. او مشکلات طراحی زبان ABC را شناسایی کرد و سعی کرد آنها را حل کند. این تلاش مستمر حدود 7 تا 8 سال طول کشید و سرانجام در سال 1991 هیدو توانست زبان ساده و کاربردی خود را درک کند.
زبان طراحی شده خد از پروژه ناتمام ABC پدید آمد و نام خاصی نداشت. بنابراین تصمیم گرفت نام آن را پایتون بگذارد، با الهام از نام برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود، سیرک پرواز مونتی پایتون. زبانی کاربردی و جذاب که به سرعت توجه توسعه دهندگان را به خود جلب کرد. در بخش بعدی توضیح خواهیم داد که پایتون چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد.
ویژگی های جالب پایتون چیست؟
ویژگی های زیر باعث محبوبیت پایتون در بین کدنویس ها می شود:
1- خواندن و کدنویسی ساده پایتون
قبل از پایتون، زبان های برنامه نویسی پیچیدگی خاصی داشتند که همه نمی توانستند آن را درک کنند. همین مشکل برای مردم در درک کدهای مرتبط با این زبان ها و استفاده از آنها در پروژه های بزرگ مشکل ایجاد کرده است. اما پایتون به زبان انگلیسی نزدیک است که خواندن و نوشتن کد را آسان‌تر می‌کند.
بنابراین، کدنویس ها می توانند به راحتی کد نوشته شده توسط شخص دیگری را درک کرده و آن را بر اساس نیاز خود اصلاح یا توسعه دهند. سوالی که در پروژه های بزرگ اهمیت بیشتری دارد.
زیرا در یک پروژه بزرگ اطلاعات و داده های زیادی وجود دارد و هر برنامه نویسی وظایف خاص خود را دارد. سهولت استفاده از زبان پایتون به افراد کمک می کند تا کدهای نوشته شده توسط سایر اعضای تیم را در این شرایط درک کنند و از آنها استفاده کنند.
این ویژگی جذاب کدهای پایتون را در بین برنامه نویسانی که به دنبال استفاده از این زبان ساده برای نرم افزار و توسعه وب خود هستند، محبوب کرده است.
2- پایتون یک زبان شی گرا سطح بالا است
یکی از ویژگی های مهم زبان های برنامه نویسی شی گرایی است پایتون این قابلیت را در سطح بالایی دارد و از زبان انگلیسی ساده برای نوشتن کد خود استفاده می کند.
اما، ممکن است تعجب کنید که شی گرایی در یک زبان برنامه نویسی به چه معناست؟ فرض کنید قصد دارید خانه ای با پنجره های بلند و درهای سبز بسازید. چنین ویژگی هایی در برنامه نویسی اشیاء نامیده می شوند.
دلیل اهمیت شی گرایی در زبان این است که اشاره به خانه (مثلا خانه شماره 173) بسیار آسان است و نیازی به نوشتن کد ندارد. بنابراین سیستم متوجه منظور شما می شود و نیازی به نوشتن کدهای اضافی ندارید.
اما اگر شی گرا نیست، باید در ابتدای هر خط کد بگویید که خانه مورد نظر شما دارای یک در سبز رنگ با یک پنجره بلند است. مفهومی که بیان آن در کدهای برنامه نویسی بدون شی گرایی دشوار و دست و پا گیر است. به همین دلیل استفاده از پایتون آسان است و به توسعه نرم افزار و وب سایت کمک می کند.
3- تعریف زبان پایتون
در قسمت های قبل گفتیم که پایتون یک زبان سطح بالا است. سطح بالای زبان درک کد آن را برای مهندسان کامپیوتر آسان می کند.
اما درک این کدها برای سیستم ها و نرم افزارهای مختلف مشکل است. به همین دلیل از مفسرهای پایتون برای تبدیل کدهای سطح بالا به زبانی متوسط ​​و قابل فهم برای نرم افزارها و سیستم ها استفاده می شود.
شبیه ترجمه مربیان ورزشی است که حرف هایشان را ترجمه می کنند تا مخاطب متوجه مطالب شود. بنابراین این مترجمان به سیستم ها کمک می کنند و آنها را خوشحال می کنند. از سوی دیگر، به مهندسان کامپیوتر کمک می کند تا کد خود را به یک برنامه کاربردی تبدیل کنند.
4- خاصیت متن باز زبان پایتون
یکی دیگر از ویژگی های جالبی که یک زبان برنامه نویسی می تواند داشته باشد، متن باز بودن آن است. منبع باز یک زبان به این معنی است که شخص دیگری می تواند کد نوشته شده توسط برنامه نویس دیگری را قرض بگیرد و آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهد.
برای مثال، ممکن است شخصی به خانه ای با در سبز و پنجره های آبی نیاز داشته باشد. بنابراین می توانید کد مثال قبلی را قرض بگیرید و فقط کد مربوط به پنجره elevation را تغییر دهید.
چنین فردی می تواند به راحتی وارد سیستم شده و با استفاده از کدهای از پیش نوشته شده سرعت پروژه خود را افزایش دهد. بنابراین لازم نیست همیشه از صفر شروع کنید و می توانید از پروژه های قبلی کمک بگیرید تا متناسب با اهداف خود باشند.
زبان 5 خطی و منظم بدون زباله
آخرین ویژگی مثبت پایتون جمع آوری زباله است. این اصطلاح به موقعیتی اشاره دارد که شما کد نوشته اید اما از آن استفاده نکرده اید.
زیرا پایتون حساسیت خاصی برای پاکسازی محیط خود دارد. بنابراین اگر یک کد غیرقابل استفاده پیدا کرد، آن را حذف کرده و از حافظه پاک می کند. این باعث افزایش سرعت سیستم و کاهش فضای اشغال شده می شود.
نتیجه
پایتون نقش مهمی در توسعه یادگیری ماشین ایفا کرده است. تکنولوژی جذابی که اغلب در فیلم های علمی تخیلی استفاده می شود. فیلم هایی که شخصیت های آن ربات هایی هستند که سعی در تسخیر جهان دارند. شاید بهتر باشد یک مثال ساده برای توضیح یادگیری ماشین بیاوریم.
چند سال پیش، نحوه عملکرد گوگل کاملا متفاوت بود. این بدان معناست که وقتی عبارتی را جستجو می‌کنید یا سؤالی می‌پرسید، فهرستی از محتوای نامربوط را مشاهده می‌کنید.
اما اکنون از الگوریتم های مختلفی برای درک معنای شما استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر کلمه پایتون را جستجو کنید، به جای نمایش تصاویر و اطلاعات مربوط به مارها، محتوای مربوط به زبان برنامه نویسی را در نتایج نمایش می دهد. این فقط یک مثال ساده از یادگیری ماشینی است. اما نقش یادگیری ماشین در پایتون چیست؟
از آنجایی که پایتون به برنامه نویسان اجازه می دهد تا محیط های خود را مطابق با نیاز مشتری سفارشی کنند یا برای شناسایی هویت و تشخیص چهره درخواست دهند، بنابراین زبان پایتون کاربرد مهمی در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین دارد.

طراحی وب چیست و چه انواعی دارد؟

طراحی سایت در مشهد و  طراحی وب سایت های نمایش داده شده در اینترنت اشاره دارد و به جنبه های تجربه کاربر توسعه وب سایت اشاره دارد. تا سال 2010، طراحی وب روی طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود و از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت فزاینده ای پیدا کرد. در سال 1990، تیم برنرزلی اولین مرورگر وب خود را توسعه داد و آن را WorldWideWeb نامید که بعدها Nexus نامیده شد. در آن زمان، یک صفحه وب فقط متن، بدون فونت های فانتزی، تصاویر یا ویدیوهای زیبا و بدون لینک آبی نمایش داده می شد. در سال 1993، مرورگر Mosaic منتشر شد و اولین مرورگر وب بود که به توسعه دهندگان اجازه داد تصاویر را به صفحات وب خود اضافه کنند و جهشی بزرگ در دنیای وب ایجاد کردند. با توجه به محدودیت‌های مرورگر و سرعت بسیار پایین اتصال به اینترنت، امکانات طراحی وب بسیار محدود بود و وب‌سایت‌هایی که تصاویر، ویدیوها یا گرافیک‌های بیش از حد داشتند بارگذاری بیش از حد طول می‌کشید. از اواسط دهه 1990 تا 2000، جنگ مرورگرها با ورود اینترنت اکسپلورر آغاز شد و در این دوره طراحی وب با استفاده از قاب ها و جداول و همچنین تصاویر کمی پیچیده تر شد.
روش های طراحی سایت
با توجه به تکثیر و تنوع دستگاه های تلفن همراه، طراحان وب باید اندازه های مختلف صفحه نمایش را در خود جای دهند. از یک صفحه نمایش بزرگ شرکتی گرفته تا یک ساعت هوشمند، همه اینها راه هایی هستند که کاربران به اطلاعات آنلاین دسترسی پیدا می کنند.
دو روش متداول طراحی وب سایت طراحی وب سایت واکنش گرا و طراحی تطبیقی ​​است. حفظ یک چیدمان تا حد امکان سازگار در حین نمایش محتوای وب سایت برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر در همه دستگاه ها بسیار مهم است و یکی از وظایف یک طراح این است که یک وب سایت را تا حد امکان بصری بسازد. طراحی به این صورت. که محتوای آن در تمامی دستگاه ها نمایش داده می شود. نمایشگرها یکسان هستند.
طراحی وب ریسپانسیو برای دستگاه ها
اصطلاح طراحی واکنشگرا اولین بار توسط یک طراح وب به نام اتان مارکوت ابداع شد. یک وب سایت واکنش گرا محتوا را بر اساس فضای موجود مرورگر نمایش می دهد. اگر یک وب سایت واکنش گرا را روی دسکتاپ خود باز کنید و اندازه پنجره مرورگر خود را تغییر دهید، محتوا به طور خودکار محتوای وب سایت را برای آن پنجره مرورگر تنظیم می کند. در تلفن های همراه این فرآیند به صورت خودکار انجام می شود، صفحه فضای موجود را بررسی می کند و محتوای آن را با یک چیدمان خوب نمایش می دهد. در طراحی ریسپانسیو، کاربر می تواند بدون کاهش محتوا، همان فضای تلفن همراه خود را ببیند، زیرا می تواند در حین مشاهده یک دسکتاپ بزرگ به کل محتوای وب سایت دسترسی داشته باشد.
طراحی تطبیقی
در سال 2011، عبارت Adaptive Web Design برای اولین بار توسط یک طراح وب به نام Aaron Gustafson معرفی شد. در حالی که طراحی ریسپانسیو قالب وب سایت را بر اساس اندازه صفحه تغییر می دهد، طراحی تطبیقی ​​اندازه محتوا را بر اساس اندازه صفحه بدون تغییر قالب اولیه وب سایت تغییر می دهد، بنابراین با این طراحی، زمانی که مرورگر روی دسکتاپ است، قسمت بالایی را باز کرده و انتخاب کنید. سایت اینترنتی. بهترین طراحی برای سایت دسکتاپ; تغییر اندازه مرورگر بر ظاهر تأثیری نمی گذارد و قالب اصلی صفحه را تغییر نمی دهد.
نتیجه
اکثر وب سایت ها به دنبال طراحی واکنش گرا هستند. با توجه به دسترسی بیشتر کاربران به صفحات وب به طور مستقیم از تلفن های هوشمند و تبلت ها، و عدم محبوبیت صفحه نمایش های بزرگ مانند رایانه های رومیزی مانند گذشته، وب سایت های واکنش گرا هزینه پرداخت می کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که طرح های تطبیقی ​​یا تطبیقی ​​خوب نیستند. به عنوان مثال، سایت هایی که به طور مرتب به روز و به روز می شوند و محتوا و عناصر دائما در حال تغییر هستند، طراحی تطبیقی ​​انتخاب بهتری است.

آشنایی با زبان PHP و مزایای آن در طراحی سایت


مقدمه: مانند مقاله قبل، PHP و MySQL را نصب کردیم و راه کار با این زبان ها را هموار کردیم. در این مقاله می خواهیم قبل از طراحی سایت در مشهد استفاده از برنامه ها به زبان پرکاربرد و قدرتمند PHP به معرفی زبان PHP و مزایای آن بپردازیم و در مراحل بعدی دستورالعمل ها و کدهای ساخت این زبان ساده و سرراست را یاد بگیریم. پس با معرفی زبان PHP همراه ما باشید.
PHP یک زبان برنامه نویسی متن باز است که برای طراحی برنامه های کاربردی وب سرور استفاده می شود. سمت سرور بودن به این معنی است که صفحات PHP ابتدا توسط سرور (که ممکن است آپاچی یا IIS باشد) پردازش شده و سپس خروجی به مرورگر کاربر در قالب کدهای HTML و جاوا اسکریپت ارسال می شود. به عبارت دیگر، بر خلاف HTML یا جاوا اسکریپت، اجرای صفحات PHP بر عهده سرور میزبان وب سایت است.
PHP یک پیش پردازشگر فرامتن است که در سال 1994 توسط Remus Lerdorf ایجاد شد و بعداً توسط دیگران بهبود و توسعه یافت. اولین نسخه عمومی آن در اوایل سال 1995 راه اندازی شد و با نام صفحه اصلی شخصی معرفی شد، اگرچه بسیار ساده بود.
مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی Php چیست؟
زبان برنامه نویسی PHP یک زبان برنامه نویسی متن باز است که برای طراحی برنامه های کاربردی وب سرور استفاده می شود. سمت سرور بودن به این معنی است که سرور ابتدا صفحات PHP را پردازش می کند (می تواند Apache یا IIS باشد) و سپس خروجی را در قالب کدهای HTML و JavaScript به مرورگر کاربر ارسال می کند.
به عبارت دیگر، مسئولیت بارگذاری صفحه PHP، برخلاف HTML یا جاوا اسکریپت، بر عهده سرور میزبان وب است.
PHP مخفف Hypertext PreProcessor است که در سال 1994 توسط Remus Lerdorf تأسیس شد و بعداً توسط دیگران توسعه و گسترش یافت. اولین کتاب او در اوایل سال 1995 منتشر شد و با اینکه بسیار ساده بود، نام آن خانواده شخصی بود.
ساختار زبان PHP بسیار شبیه به زبان C و مشابه جاوا در نسخه های جدیدتر است و به همین دلیل بسیار محبوب است. جوملا، وردپرس، دروپال و غیره یکی از معروف ترین نرم افزارهایی است که با PHP ساخته شده است. بسیاری از وب سایت ها در دنیا بر اساس زبان PHP نوشته می شوند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.
طبق آمار منتشر شده بیش از 60 درصد صفحات سرور با PHP نوشته و بارگذاری می شوند که ویکی پدیا یکی از مهمترین آنهاست. فیس بوک اشاره کرد.
PHP امکان استفاده از انواع مختلف پایگاه داده از جمله: MySQL، SqlLite، Oracle، IBM DB2، Microsoft Sql Server و غیره را با دستورات ساده ارائه می دهد. PHP می تواند بر روی محبوب ترین سیستم عامل ها مانند: ویندوز، لینوکس، یونیکس، مکینتاش و معروف ترین سرورها اجرا شود.
قبل از یادگیری و معرفی PHP باید با HTML و جاوا اسکریپت آشنا باشید و با MySQL کار کنید.
دستورات این زبان را می توان مستقیماً در کدهای HTML قرار داد. از نسخه 4.3 به بعد، زبان PHP یک رابط خط فرمان را به ویژگی های خود اضافه کرده است که می توان از آن برای ایجاد نرم افزار یا نرم افزار غیر وب با رابط کاربری گرافیکی استفاده کرد.
تلفیقی
در حال حاضر آخرین نسخه پایدار PHP نسخه 5.5 است. در کنار PHP نسخه 5، نسخه اصلی دیگری نیز در حال توسعه است. با توجه به تغییرات عمده در این نسخه از جمله پشتیبانی از یونیکد، انتظار می رود این نسخه به صورت PHP نسخه 6.0 منتشر شود. اما اجرای پشتیبانی یونیکد بیش از حد انتظار طول کشید.
مفسر PHP فقط کدهای داخل جداکننده های PHP را تفسیر می کند. معروف ترین این جداکننده های PHP ?> برای شروع و بر خلاف نام تابع و کلاس، نام متغیرها به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند. خطوط جدید و فاصله‌ها نادیده گرفته می‌شوند، البته به جز فاصله‌های درون رشته‌ها، و همه دستورات در این زبان با یک دونقطه (;) ختم می‌شوند. 3 روش مختلف برای افزودن نظرات (کامنت) در زبان PHP وجود دارد.


ممکنه این سرویس‌ها برای

بهترین روش برای طراحی سایت کدام است؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که با وجود شبکه های اجتماعی طراحی سایت در مشهد مانند اینستاگرام، تلگرام و .... طراحی وب سایت شخصی دیگر ضروری نیست. باید گفت که اگرچه رسانه های اجتماعی می توانند افکار و نظرات یک فرد را در فضای دیجیتال منتشر کنند. اما داشتن یک سایت شخصی با دامنه اختصاصی اغلب می تواند مفیدتر، کاربردی تر و نشان دهنده اعتبار شما باشد.
با ایجاد تصویری آنلاین از خود، می‌توانید مسیر موفقیت در عرصه‌های شخصی، اجتماعی و حرفه‌ای را راحت‌تر طی کنید. در این مقاله به این سوال که برای طراحی وب سایت شخصی نیاز داریم پاسخ می دهیم، مزایا و ویژگی های وب سایت های شخصی را بررسی می کنیم و یک وب سایت شخصی قرار می دهیم.
چرا به یک وب سایت شخصی نیاز داریم؟
اکثر افراد برای مشاهده رزومه و نمونه کارها از صفحات شخصی استفاده می کنند. برخی از دلایل داشتن صفحه شخصی عبارتند از:
ایجاد مزیت رقابتی
مزیت رقابتی موقعیتی است که در آن مزیتی برای مشتری یا کارفرما ایجاد می کنید که رقبای شما قادر به ایجاد آن نبوده اند.
یک وب سایت شخصی می تواند به سرعت اطلاعات، مهارت ها، نمونه کارها، تجربه کاری، سطح تجربه و ... را به کاربران سایت نمایش دهد. با توسعه یک وب سایت شخصی، می توانید نقاط قوت خود را برجسته کنید، مهارت های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید و کارفرما را متقاعد کنید که چرا باید شما را استخدام کند.
اگر نامزد شما تمام الزامات کارفرما را برآورده می کند و سابقه تحصیل/کار یکسانی دارد، وب سایت شخصی شما وجه تمایز شما و رقبایتان است.
پیشنهاد می کنیم نمونه کارها، نمونه کارها، نمونه کارها، بازخورد مشتریان و غیره را ارسال کنید. در وب سایت شما
یک صفحه شخصی به کارفرمایان کمک می کند راحت تر شما را پیدا کنند
اکثر شرکت ها یک پایگاه داده رزومه دارند یا از سایت های استخدام برای یافتن کارمندان خود استفاده می کنند. برخی از کارفرمایان از موتورهای جستجو مانند گوگل برای یافتن کارمندان مورد نظر خود استفاده می کنند. این بدان معنی است که اگر شما یک وب سایت شخصی با دامنه منحصر به فرد خود دارید، در صنعت خود، کارفرمایان قطعا با شما و وب سایت شما روبرو خواهند شد.
البته باید به خاطر داشته باشید که هنگام درخواست شغل، کارفرما احتمالاً نام شما را صدا می کند. داشتن یک وب سایت با نام شما، رزومه آنلاین و نتایج جستجوی گوگل برای نام شما می تواند یک مصاحبه موفق را برای شما تضمین کند.
شانس خود را برای یافتن شغل افزایش دهید
همانطور که قبلا ذکر شد، داشتن یک وب سایت حرفه ای و شخصی شما را از رقبا متمایز می کند. فقط فهرست کردن مهارت ها کافی نیست. شما باید در مورد مهارت ها و پورتفولیوی خود مشخص باشید. همچنین، یک وبلاگ در سایت شما می تواند یک نمونه کار عالی باشد و می تواند تخصص شما را در زمینه کاری شما به نمایش بگذارد.
وب سایت شخصی
قالب آرایش عروس توسط سایت ساز افگیگا برای وب سایت های شخصی
شبکه
داشتن یک وب سایت به مردم در سراسر جهان این امکان را می دهد که شما را بشناسند، دنبال کنند و با شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید با شبکه سازی و ایجاد ارتباطات جدید فرصت های شغلی بهتری داشته باشید.
یک وب سایت شخصی به خلاقیت شما امکان می دهد شکوفا شود
هنگامی که وب سایت شخصی خود را راه اندازی کردید، می توانید اجازه دهید خلاقیت خود جریان یابد. شما مختار هستید که به صورت خلاقانه تمام جزئیات، عناصر سایت، متن بیوگرافی، مقالات و ایده ها را مرتب کنید.
مدیریت وب سایت خود یک تمرین واقعی برای به چالش کشیدن خود و افزایش خلاقیت شما است.
یک وب سایت شخصی قدرتمندتر از یک رزومه است.
برای حضور در نتایج موتورهای جستجو، باید به طور مداوم وب سایت خود را به روز کنید، مقالات جدید بنویسید، پروژه های جدید را انجام دهید و مهارت های خود را ارتقا دهید. بنابراین وب سایت های شخصی بسیار پویاتر از به روز رسانی های آنلاین یا کاغذی هستند. به علاوه، نیازی به بازنویسی، طراحی مجدد یا انتشار وب سایت خود ندارید، فقط آن را به روز کنید.
نتیجه
علاوه بر این، سایت های شخصی سازمان ها هستند، در مقایسه با سایت های فروشگاهی و تجاری بسیار ارزان است و به دلیل امکانات پیشرفته این سایت هزینه کمتری برای شما دارد. علاوه بر این، یک سایت شخصی پتانسیل سئو و دیده شدن در موتورهای جستجو را دارد که یکی از بهترین روش های بازاریابی است.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت در مشهد طراحی وب فرآیند توسعه وب برای ایجاد سایتی است که بر جنبه های زیبایی شناختی مانند چیدمان، رابط کاربری و سایر موارد بصری تمرکز می کند تا سایت بصری تر و کاربرپسندتر شود. طراحی وب از برنامه ها و ابزارهای مختلفی برای رسیدن به ظاهر مطلوب استفاده می کند.
برای ایجاد یک طراحی موفق، طراحان وب باید به مخاطب، هدف سایت و جذابیت بصری طراحی فکر کنند.
اکثر صفحات وب با استفاده از زبان کدگذاری شده ای به نام زبان نشانه گذاری فرامتن یا HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) ایجاد می شوند. برای اینکه صفحه با موفقیت در مرورگر مشتری نمایش داده شود، باید از این قوانین زبان پیروی کند. تگ های HTML محتوای صفحه را برای هر صفحه تعریف می کنند. سپس از CSS (Cascading Style Sheets) برای تعیین ظاهر کلی هر صفحه استفاده می شود. نتیجه بر اساس ترکیب این عناصر است.
کدنویسی را می توان در بسیاری از مدارس یا به صورت آنلاین با گذراندن دوره طراحی وب سایت یاد گرفت.
طراحی وب یک هنر و مهارت است که به طور فزاینده ای محبوب شده است. امروزه هرکسی وب سایت خود را برای استفاده حرفه ای و شخصی طراحی می کند. برخی آن را به یک شرکت طراحی وب برون سپاری می کنند یا خودتان آن را طراحی می کنند.
طراحی سایت آموزشی بسیار آسان است. اگر می خواهید حرفه خود را به عنوان یک طراح وب شروع کنید، ابتدا باید آموزش های مربوطه را قبل از تسلط بر آن بگذرانید. مدرسه دارک وود با ارائه به روزترین منابع آموزشی و گواهینامه های معتبر می تواند در این راه به شما کمک کند. یادگیری طراحی وب برای افرادی که دانش طراحی قبلی و توانایی هنری دارند آسان است.
طراحی وب فقط ایجاد یک صفحه وب برای نمایش محتوا و تصاویر نیست. ابتدا باید الزامات را تجزیه و تحلیل کنیم، سپس باید برنامه ریزی کنیم و با ایده ها و خلاقیت خود یک وب سایت عالی ایجاد کنیم.
اهمیت حفظ سایت شما
یعنی امروزه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد. با این حال، ایجاد یک وب سایت و محتوا پایان راه نیست. هر پروژه آنلاین برای کار بهتر و مداوم نیاز به پشتیبانی دارد.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، دریافت پشتیبانی فنی مورد نیاز برای یک وب سایت بدون کارشناسان حرفه ای می تواند کمی دشوار باشد. عدم پشتیبانی وب سایت منجر به استفاده ناقص از طیف وسیعی از ویژگی های موجود در اینترنت و همچنین کمپین های تبلیغاتی ناکارآمد می شود. توسعه وب زمینه ای است که به سرعت در حال پیشرفت است و این امر مستلزم استفاده از کارشناسان حرفه ای است.
اساساً پشتیبانی وب سایت یا پشتیبانی فنی وب یک گزینه پشتیبانی است که اساساً کسب و کارها را قادر می سازد تا با مخاطبان خود به شیوه ای سازنده و امن ارتباط بهتری برقرار کنند. پشتیبانی فنی وب سایت مسائل مربوط به مشکل فنی یک وب سایت را حل می کند، مانند رسیدگی به خطاها برای ایمن تر کردن اینترنت و تمرکز بر ارائه محتوای تجاری یا محصولات مؤثر به کاربران.
زندگی در عصر دیجیتال امروزی طرز تفکر شرکت ها را تغییر داده است و شرکت ها اکنون با توانایی آنها در توسعه فناوری و دانش کاربردی تعریف می شوند. از این رو نبود یک تیم مجرب و مجرب از کارشناسان فنی در پشت وب سایت یک سازمان منجر به مشکلات زیادی می شود که عملکرد و قابلیت استفاده وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهد.
بنابراین، افزایش رضایت مشتری، وفاداری و اعتماد را می توان از طریق نگهداری صحیح وب سایت به دست آورد و هر کسب و کار مدرن باید از دستورالعمل های نگهداری وب سایت پیروی کند. هر کسب و کاری باید نکات مختلف نگهداری وب سایت را بداند که در نهایت کیفیت کسب و کار را بهبود می بخشد.
سایت‌ها به یک کسب‌وکار اجازه می‌دهند محتوایی را به اشتراک بگذارند که برای مخاطبان هدفش مفید است و به کمپین‌های بازاریابی و توسعه استراتژی‌های آگاهی از برند کمک می‌کند، بنابراین سایت‌ها باید به‌طور منظم به‌روزرسانی شوند.
خدمات پشتیبانی وب سایت ممکن است شامل حفظ عملکرد وب سایت برای اطمینان از قابلیت استفاده و در دسترس بودن آن، به روز رسانی وب سایت با آخرین فناوری های توسعه وب، حل مشکلات فنی، اطمینان از عدم وجود اشکال در سیستم و جستجوی مشاوره حرفه ای باشد.
بنابراین، اهمیت یک سایت پشتیبانی را می توان با اطمینان از همکاری با تیمی از متخصصان و با تجربه به دست آورد که به اندازه کافی موثر است تا به بهبود عملکرد وب کمک کند تا بازدیدکنندگان مجبور به مشاهده بارگذاری غیر ضروری و برداشت اشتباه از سایت شما نشوند. .
علاوه بر این، گزارش تحلیلی برای شناسایی مشکلاتی که باعث می شود بازدیدکنندگان سایت شما را به سرعت ترک کنند، ارائه می شود. این گزارش به کارشناسان فنی برای حل مشکلات کمک می کند. گزارش جامد همچنین می تواند به امنیت وب برای جلوگیری از هک شدن منابع وب شما کمک کند.
راه حل
وب سایت هایی که با فناوری های مدرن توسعه وب سایت همگام نیستند و طرح های جدید و به روز ندارند نیز در معرض خطر هستند. روندهای جدیدتر طراحی UI/UX (تجربه کاربر/واسط کاربری) به سرعت به بازار معرفی می شوند و الگوریتم موتور جستجوی گوگل هر روز در حال بهبود است. تیم پشتیبانی وب سایت با جدیدترین تکنیک ها به روز می شود و وب سایت را با آن ها سازگار می کند تا با تکنولوژی همگام شود.
از طرف دیگر وب سرور یک سایت ارتباط مستقیمی با کیفیت سایت دارد. میزبانی وب سایت سرعت بارگذاری کافی صفحه را فراهم می کند و آسیب پذیری و امنیت وب سایت را کاهش می دهد. شاید از دیدگاه یک کارآفرین، میزبانی وب سایت نقش مهمی نداشته باشد، اما اگر از هر متخصص پشتیبانی فنی وب سایت بپرسید، مهم ترین عاملی که کیفیت وب سایت شما را تعیین می کند، کیفیت وب سایت شما است. کیفیت خدمات هاست.

هزینه پیاده سازی در فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در مشهد قبل از تعیین قیمت برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید نوع محل کسب و کار و نوع فعالیت و همچنین امکانات مورد نیاز مشخص شود.
در مرحله بعد باید معیارهای کلی را در نظر بگیرید که بر خلاف هر نوع دیگری در طراحی فروشگاه اینترنتی شما مهم هستند. نوع رابط کاربری سایت فروشگاه، تجربه کاربری از سایت، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف اعم از موبایل و تبلت، هماهنگی سایت فروشگاه با مرورگرهای مختلف، کدنویسی و برنامه نویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و معیارهای برنامه نویسی مانند ... موارد متعددی وجود دارد که بسته به زمان و انرژی که صرف آن می کنید، بر هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر می گذارد.
نکته بعدی که باید بر قیمت سایت فروشگاهی تاثیر بگذارد این است. تعداد افراد و تخصص استفاده شده در طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی نیز بر قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالاً نمی توانید از یک تیم کوچک انتظار داشته باشید که یک فروشگاه آنلاین حرفه ای با پشتیبانی کامل طراحی کند. بنابراین باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی مجری پروژه تعداد افراد با مهارت های مختلف را برای راه اندازی و ایجاد سایت فروشگاهی شما درگیر می کند.
مزایای کار تیمی در طراحی فروشگاه آنلاین
با توسعه یک سایت فروشگاهی کاملاً انحصاری، کاسپید به شما این فرصت را می‌دهد که مخاطبان متنوعی را با دانش متفاوت در مورد دنیای وب که فروشگاه آنلاین شما را برای خریداران به ارمغان می‌آورد، تبدیل کنید. داشتن وب سایتی که تمامی استانداردهای طراحی را داشته باشد و دارای پیاده سازی صحیح و بی نقص سایت بر روی تلفن همراه با تمامی امکاناتی باشد که به راحتی در دسترس کاربران باشد، احتمال خرید از فروشگاه شما را افزایش می دهد.
کاسپید ویترین فروشگاه را با در نظر گرفتن موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک طراحی کرد.
یکی از اهداف اصلی شرکت کاسپید که در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی به طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل می پردازد، دستیابی به جایگاه مناسب در مدیریت پروژه های تجارت الکترونیک و ارتقای استفاده از این فناوری در سطح ملی است. و این رویکرد استراتژیک باعث شده است که با سالها تجربه در طراحی وب سایت و برنامه نویسی اختصاصی وب سایت، ضمن طراحی یک فروشگاه اینترنتی کاملاً بومی و همگام برای اندروید و IOS، یک فروشگاه آنلاین کاملاً اختصاصی طراحی کرده باشیم. با پایگاه داده وب سایت شما ما نشان می دهیم
در دنیای امروز با توجه به سهولت خرید اینترنتی، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزین مناسبی برای خرید حضوری دانست. بنابراین طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان یکی از مهم ترین مراحل برای ارتقای یک کسب و کار دانست. فروشگاه اینترنتی شما ویترین کسب و کار شما خواهد بود. شما می توانید از این ابزار قدرتمند برای تبدیل بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار استفاده کنید.
در نتیجه
هزینه ایجاد وب سایت برای انواع فروشگاه ها بسته به اندازه و نوع استفاده آنها متفاوت است. با توجه به تنوع و حجم موجود در این زمینه، ارائه نرخ ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی تلقی کرد. مطمئن باشید پولی که می پردازید صرف مسابقات مفیدی می شود که سود شما را در آینده نزدیک تضمین می کند.