اهمیت سئو در طراحی سایت

طراحی سایت با خدمات و پشتیبانی

اهمیت سئو در طراحی سایت

در این قسمت در مورد اهمیت سئو در طراحی سایت صحبت خواهیم کرد. به عبارت دیگر، برای بهینه سازی سئوی طراحی سایت در مشهد وب سایت و رتبه بندی آن در بالای گوگل و سایر موتورهای جستجو، باید بدانیم طراحی بهینه وب سایت چه تاثیری بر سئوی شما دارد.
اول از همه، سئو به چه معناست؟ اطمینان از دسترسی آسان و سریع به وب سایت، به طوری که ساختار وب سایت برای موتورهای جستجو قابل درک باشد. سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست. از یک طرف به معنای طراحی وب سایت به گونه ای است که برای کاربران جالب باشد.
هر آنچه که باید در مورد نقش سئو در وب سایت خود بدانید.
بازدیدکنندگان را عاشق وب سایت خود کنید: همه چیز در مورد عناصر طراحی است که باید در نظر داشته باشید. متن خوانا، روانشناسی رنگ ها، استفاده از نوارهای کناری و منو در وب سایت شما از جمله عواملی هستند که باعث جذب بازدیدکنندگان و صرف زمان بیشتر در وب سایت شما می شوند. این امر موقعیت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد.
بهترین مسیر ورود را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید: راه‌های آسانی برای راهنمایی بازدیدکنندگان و پیش‌بینی سرعت اتصال آنها به اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. به عنوان مثال، برای دکمه های اصلی شما مانند منوها، لوگوی شما باید به راحتی و بدون تلاش زیاد قابل مشاهده باشد.
لینک های داخلی وب سایت خود را فراموش نکنید: این لینک های به ظاهر بی فایده بهترین دوستان شما هستند. هر چه بازدیدکننده زمان بیشتری را صرف کلیک کردن و پریدن از یک لینک به لینک دیگر کند، کاربران موتورهای جستجو راحت‌تر می‌توانند سایت شما را رتبه‌بندی کنند. در این صورت تعداد بیشتری از صفحات شما باز می شود.
کسب و کار خود را در نقشه جستجوی محلی گوگل ثبت کنید: گوگل تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد که تقریباً 88٪ از کل جستجوهای تلفن همراه را تشکیل می دهد. جستجوهای محلی گوگل نیز 76 درصد از افرادی را که در طول روز از فروشگاه های محلی بازدید می کنند مستقیماً به فروش تبدیل می کند.
از سرصفحه ها و پاورقی ها در مکان های مناسب استفاده کنید: اگر بازدیدکنندگان نتوانند منوی سایت شما را به دلیل عکس بزرگ یا متن طولانی در صفحه پیدا کنند، انگیزه خود را برای جستجوی بیشتر از دست خواهند داد. صفحه طراحی را ترک کنید. این امر باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان موتور جستجو می شود. برای جلوگیری از این امر، می توانید منوی صفحه را در قسمت سرصفحه و پاورقی قرار دهید.
تولید محتوا برای سایت را جدی بگیرید: برای سفارش محتوا و متن توضیحات محصول و مقاله می توانید از فریلنسرهایی که در تولید محتوا تخصص دارند استفاده کنید. همچنین اگر محتوای شما به صورت متنی نیست، می توانید به راحتی با سفارش مقالات برای تایپ و استخدام تایپیست آزاد، محتوای خود را در قالب قابل ارائه در وب سایت تحویل دهید.
و اینگونه است که کسب و کار آنلاین شما در موتورهای جستجو محبوب و شناخته شده خواهد شد.
نتیجه
اگر از شما بپرسند که کار یک روزه در دنیای طراحان وب چگونه آغاز می شود و ادامه می یابد، پاسخ شما چیست؟ ممکن است این یک سوال کلیشه ای یا پیش پا افتاده به نظر برسد، اما برای توسعه و تقویت مهارت های طراحی وب سایت خود، باید شروع کنید.
شاید مهم ترین مرحله روز توسعه دهندگان وب، کار با کابل ها باشد. با کمک یک فریم ورک یا فریم ورک، تمامی ساختارها و عناصر مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت طبقه بندی می شوند. Wireframe یک ترسیم خط ساده است که طرح بندی اشیا و ساختارها را برای محتوای یک صفحه وب ارائه می دهد. در واقع چگونه تمام عناصری را که مشتری برای طراحی سایت خود نیاز دارد قرار دهد. در مراحل پایانی کار به سمت نرم افزار فتوشاپ یا طراحی گرافیک می رود تا ایده هایش را محقق کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.